woensdag 4 januari 2017

Back? Who knows

Hoi hoi,

Leuk dat je hier bent, of misschien niet ach nouja. Ik heb vandaag besloten me weer eens op mijn plekje op het internet te begeven.


Waarom? 
Geen idee.
Nuttig?
Waarschijnlijk niet.
Wel leuk dan?
Laten we het hopen.

Wauw, echt een spannende intro weer! Applaus en meer applaus. Laat ik maar eens wat meer over mezelf vertellen, of proberen.

Ik ben Carlijn Docter en ik loop nu iets meer dan 16 jaar op deze aardbol rond. Ik ben een warhoofd en kluns eerste klas en val veel te vaak op de grond. Verder zie ik mezelf als een extravert persoon ook al denk ik de laatste tijd vaak dat die kant opzich wel meevalt. Ik ben blond van binnen en buiten en alsnog doe ik vwo, ja echt. Ik stel alles in mijn leven uit; huiswerk, vervelende gesprekken, zelfs naar de wc gaan op sommige gelegenheden, yes I'm something special.


Ook ben ik slecht in een duidelijk verhaal houden, misschien is dat je al opgevallen. Basketballen is iets wat ik ontzettend graag doe evenals zingen en acteren. Musicals zijn als een religie voor me en macarons zijn mijn drugs.

Ik heb een liefde voor kleding en makeup ook al ben ik er enorm slecht in. Ik hou enorm van water, zwemmen en de zee en ben dan ook enorm blij dat ik eindelijk vrij kan zwemmen. Uitleg, ja zeker; ik kon eerder bijna niet onderwater zwemmen omdat mijn gehoorgang een afwijkende vorm heeft waardoor als er eenmaal water inzit het er niet meer uit kan. Ik weet niet hoe maar tegenwoordig gaat dit wel goed en kan ik dus eindelijk onderwater zwemmen, snorkelen en al die dingen.

Nou, opzich is dit het denk ik wel een beetje voor nu.

XOXO Carlijn




Geen opmerkingen:

Een reactie posten