donderdag 5 januari 2017

Oude tagjes afstruimen

Hoi hoi, 

Vandaag ga ik terug kijken naar mijn oude blog, carzmyname wat een verschrikking, en wat voor antwoorden ik daar gaf op tags. Ik heb hier dingen gepost van mijn 12e tot 14e. Niet vast en de hele periode maar ik zat toch wel in een beetje een andere levensfase daar. Dus gaan we even kijken hoe kleine lieve Carlijn nadacht over het leven.  Zonder al te veel gedoe voor af ga ik maar eens beginnen, enjoy.


Schuingedrukt is het oude antwoord. 
Normaal is mijn reactie nu.

COMMON WHITE GIRL TAG - 11 november 2013 (12 jaar)

Favoriete Starbucksdrankje?
Oh shame on me, ik ben nog nooit bij starbucks geweest. Wel hou ik heel erg van ijskoffie en mijn favo drankje is dan denk ik ook een van de ijskoffie smaken.

Okay ten eerste, favo? Stop nee, dat woord is, nee gewoon niet. Ten tweede, inderdaad shame on you Carlijn. Starbucks mag dan misschien wat over-rated zijn (of een hele boel over-rated) lekker is het wel. Niet dat je bij je lokale koffiebar niet even lekkere of zelfs betere koffie kan halen maar het hele 'Starbucks-gevoel' (you know what I'm talking about) helpt wel. Hmm, mijn favoriete drankje is wel heel saai een 'Iced Caramel Macchiato' denk ik, love that stuff. 

Hoe vaak heb je Mean Girls gezien?
Nog nooit, oeps...

De teller staat misschien wel op 10 inmiddels? Netflix in je leven helpt een boel 12-jarige Carlijn. 

Zeg je weleens LOL of OMG hardop?
Lol niet echt omg wel. Ik probeer het niet te vaak te doen maar soms gaat het gewoon automatisch.

Nee LOL is echt raar (vond de film ook niet geweldig). OMG letterlijk all the time, misschien heb ik een probleem, omg :o hihihi


ALS IK EEN ... WAS TAG - 19 december 2013 (13 jaar)

Als ik een maand was dan was ik december.
December dus omdat het de maand van de gezelligheid is en lekker eten. Beetje school, en ook vakantie. Sinterklaas,kerst en oud & nieuw. Ook ben ik jarig in deze maand. En joh, die kou buiten vergeet je zo weer als je met een kop warme choco op de bank zit. ;)

Mee eens, we beginnen op 1 lijn te komen Carlijn, die 13 jaar doet je goed. Alhoewel ik het eten helemaal niet zo geweldig vind in de winter. Pepernoten maak je me echt niet zo blij mee en ik heb nog nooit in mijn leven een kerstdiner meegemaakt. Maar jarig zijn maakt dan weer een hoop goed. 

Als ik een planeet was dan was ik Mars
Mars is gewoon en mooie planeet, ver weg maar toch een beetje bereikbaar. Onbekend maar toch ook veel duidelijkheid. Een beetje net zoals een mens ook niet alles van zich zelf bloot stelt.

Uhm, Carlijn dat je een jaartje filosofie volgt wil nog niet zeggen dat je met deze diepe shit mag gaan gooien. Beschrijving in 1 woord, cringe, hoppa volgende. 

Als ik een richting was dan was ik zuiden
Ik weet niet gewoon omdat het warm is ofzo.


Same. Wie weet nou welke richting je wilt zijn? Onderbouwing van dit antwoord is wel een 6'je hoor, kan beter. 


THE FIRSTS TAG - 24 januari 2014 (13 jaar)

Eerste ding dat je doet als je 's morgends wakker wordt
Het aller eerste is eigenlijk nog 5 minuten liggen en niet eruit willen. Daarna is wat ik doe is ik ga mijn bed uit, kleed me aan, was mijn gezicht en ga ontbijten. Tijdens het ontbijten check ik mijn mobiel


Typefout in de vraag altijd een goed begin. Eigenlijk is dit antwoord totaal van toepassing op mijn leven vandaag de dag, dit omdat mijn ouders hebben bedacht dat het beter voor mijn leven is als ik mijn telefoon heerlijk beneden houd als ik ga slapen. Tot een paar weken terug keek is dus eerst op mijn telefoon voordat ik mijn bed uitrolde maar dat kan dus niet meer, leuk leven. 

Eerste liedje wat in je opkomt
Het liedje van Utopia want dat kijk ik terwijl ik dit schrijf.

Pakte deze vraag alleen even omdat ik wou zeggen dat dit programma op een of andere manier nog steeds op tv is, dat het nog steeds nergens over gaat en dat ik het nog steeds kijk. What's wrong with me?


DISNEY TAG - 20 februari 2014 (13 jaar)

Wat is je favoriete Disneyfilm?
Dat is al vanaf mijn 6e ofzo The Lion King I. Ik vind het verhaal gewoon heel mooi en de liedjes en al heel leuk. Het is gewoon een film waar ik vrolijk van word maar waar ik ook nog steeds vertdrietig word als Mufasa overlijd. Ik vind Wrecked Ralph ook wel leuk maar The Lion King blijft mijn favoriet.

True, Lion King is de meest geweldige film op deze aardbol. Wanneer Mufasa doodt gaat echt je kan me huilend in een hoekje van de kamer vinden. Wel jammer dat ik hier Aladdin niet noem, die film is ook echt de shit. Wrecked Ralph had ik denk ik net gezien, die valt wel mee hoe geweldig het is namelijk. 


TMI TAG - 29 maart 2014 (13 jaar)

Hoe lang ben je?
Ik weet het niet echt ergens in de buurt van 1.65 denk ik.

IK BEN NIET GEGROEID IN 3 JAAR?!

Wat is je lievelings tv koppel?
Ik weet het niet precies ik kijk wel tv maar ik volg niet zo veel series waar dus de meeste koppels in voor komen. Het enige wat ik volg is dan GTST en mijn lievelings koppel daaruit was Edwin en Lucas. Ja ik weet het en homo koppel en Edwin is dood maar ik vond ze gewoon zo lief samen.

Cute, ik had hier geen Netflix dus ik kon bijna geen series kijken. Het is wel waar dat dit koppel echt goals was. Mijn lievelingskoppel nu is Chuck en Blair van Gossip Girl, heeft iemand daar uitleg voor nodig? Nee, denk het niet, toch?

Wat zoek je in een partner?
Vertrouwen, gezelligheid maar ook serieuzere  zaken kunnen bespreken.

Natuurlijk is er niets raars aan dit antwoord, het is zelfs best een goed antwoord. Ik wou alleen nog even herhalen dat ik hier 13 was. Okay dan is het misschien wel een beetje een raar antwoord, welke serieuze zaken wil je bespreken? Stop Carlijn je bent 13, ga tv kijken. 

Wat is een turn-on?
Wat?

Humor.

Wat vind je een afknapper?
Arrogantie, je mag van mij best zelfverzekerd zijn maar niet arrogant ook vind ik onverzorgd zijn niet heel prettig

Mooi bedacht, voel me toch meestal aangetrokken tot mensen die lichtelijk arrogant kunnen zijn, waarom? Geen idee, weet jij het? Onverzorgd zijn is inderdaad een reusachtige min. 

Heb je angsten?
Ja.

Informatie achterhouden bouwt spanning op in je verhaal heb ik geleerd bij Nederlands. In de 4e. Dit is dus gewoon lui. 

Wat is de laatste keer dat je zoende?
Nou nog nooit eigenlijk.

Geen commentaar.

Wat is je favoriete smaak snoep?
Cola en alles met chocolade.

Cola? Nee? Bananensmaak is de bom. 


INSTAGRAM TAG - 19 april 2014 (13 jaar)

Hoeveel foto's post je gemiddeld?
Dat verschilt heel erg per dag. Maar ik plaats er eigenlijk nooit meer dan twee en er zit ook nooit meer dan 3 dagen tussen mijn post's.

2 foto's op een dag? Ik heb echt een hekel aan mensen die bijna elke dag posten. Ik zorg meestal dat er een week of meer tussen mijn posts zit. 

Laat je Instagram foto zien met de meeste likes.

Dat is deze en hij heeft 26 likes. I know heel weinig.

Hoe cute, 26 likes hahahaaha. Even kijken welke foto nu de meeste likes heeft. 

Mijn verjaardagsfoto met 136 likes, nog steeds niet heel veel maar toch 110 meer. 

Welke celebrities volg je?
Ik volg Pip Pellens, Doutzen Kroes en Ferry Doedens. 

Phoebe Tonkin, Jordan Fisher, Holly Brood, Avan Jogia, Sabrina Carpenter, Uriah Justus, Douwe Bob, Ryan McCartan, Demi Lovato, Zac Efron, Taylor Hill, Sasha Pieterse, Selena Gomez, Dove Cameron, David Henrie, Jade Thirlwall en Gregg Sulkin.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten